You're gone

har du noen gang elsket noen så høy at du kunne ha brukket en arm for en person? Eller at du ville ha stått i mot de som prøvde å såre denne personen? Det er nesten 9 år siden du la deg på bordet, og plutselig var blodet vekk. Det var ingen naturlig forklaring. Husker du sa "Ta dette bildet og gi det tilbake når jeg er ferdig" Jeg har enda bildet med meg. Farfar, jeg savner deg. Du kom aldri tilbake. 





BCN stay tuned for august

(trykk på det siste bildet, og dere får en bedre oversikt med tekst)
handleliste nr2 til barcelona. angrer på at jeg ikke kjøpte mye av det jeg ønsket meg når jeg var i Berlin, så Barcelona, stay tuned!

vil inte

vil bare se special victim unit og sove. Stingene skal ut på fredag, gleder meg å kunne dusje uten en stor plastbit på brystet. Vil bare jobbe, få penger og få meg en ny kropp og garderobe som passer.

one another trick you play

source; unkown
har du noen gang tvilt på at drømmen vil bli sann?

Berlin weekend

trengte en pause og dro til berlin. Mange nye topper, to bukser utenfor komfortsonen. Angrer sterkt på at jeg ikke kjøpte en svart bukse. Dro til urbanoutfitters og brukte litt for mye penger, men godt brukt.

Barcelona

46 dager til Barcelona, trenger nye klær, nytt kamera og ny macbook. Jobber med sting på brystet, sommerferie og varmt. Berlin på fredag, new life; BRING IT!

RSS 2.0